A adaptación da estación ao eixo atlántico custará 13 millóns
Estará
para o 2014 e completarase ata o 2018 coa intermodal
r.m. santiago / a voz
08 de setembro de 2013
A actuación para a adaptación da estación á AVE
farase en dúas fases e a primeira incluirá unha pasarela con Pontepedriña. álvaro ballesteros
O
Administrador de Infraestruturas Ferroviarias (ADIF) ultima o estudo de
mobilidade sostible na contorna da estación do tren para licitar o plan da zona
antes de sacar a concurso o proxecto para a terminal do AVE. Trátase dun
traballo «crave», segundo o alcalde, Ángel Currás, para definir o
desenvolvemento dun ámbito tan céntrico e que aparte do tráfico privado que se
produce na contorna haberá de dar solución ao movemento diario de 500
autocares, entre entradas e saídas, tendo en conta que a estación de autobuses
trasladarase á área ferroviaria para dotar de intermodalidade ao ámbito.
A
realización deste estudo atrasou as previsións iniciais de licitación do plan
da zona, que Currás anunciaba para fai uns meses. Pero se trata dunha
información indispensable para a ordenación do ámbito, afirma o rexedor, quen
está á espera da resposta de Madrid sobre cando se abrirá ese concurso, polo
que se interesou ante a ministra Ana Pastor na súa recente visita a Santiago.
Cando o plan estea resolto haberá que abrir o proceso para a redacción do
proxecto específico da futura estación, pois xa se asumiu que non será o
seleccionado no concurso de ideas convocado no seu momento e que non se chegou
a adxudicar. Búscase un proxecto máis modesto pero que cumpra coas necesidades
da cidade.
Pasarela
con Pontepedriña
A
actuación no ámbito farase en dúas fases. A primeira será para adaptar as vías,
as plataformas e parte do actual edificio para cando conclúa o eixo atlántico,
no 2014. «Esa primeira fase deberá estar rematada para entón, non 2014 ou
2015», apunta Currás, e suporá un investimento de 13,2 millóns e incluirá unha
pasarela peonil de conexión do ámbito con Pontepedriña. A licitación dese
proxecto requirirá 1,4 millóns. Se ben aínda sen cuantificar, a segunda fase, a
que dará «a foto final» do equipamento intermodal coa estación do AVE e a de
autobuses, concluirá «cando chegue ou AVE dá Meseta, previsto para ou 2018», engade
o rexedor. O financiamento da instalación ferroviaria asumiraa ADIF -a de
autobuses é cousa da Xunta-, aínda que na actuación sobre a contorna
«posiblemente tamén teña que intervir ou Concello», di Currás.
No hay comentarios:
Publicar un comentario