8 sept 2013

Pasarela peonil de conexión con Pontepedriña na estación


A adaptación da estación ao eixo atlántico custará 13 millóns
Estará para o 2014 e completarase ata o 2018 coa intermodal
r.m. santiago / a voz
08 de setembro de 2013

A actuación para a adaptación da estación á AVE farase en dúas fases e a primeira incluirá unha pasarela con Pontepedriña. álvaro ballesteros
O Administrador de Infraestruturas Ferroviarias (ADIF) ultima o estudo de mobilidade sostible na contorna da estación do tren para licitar o plan da zona antes de sacar a concurso o proxecto para a terminal do AVE. Trátase dun traballo «crave», segundo o alcalde, Ángel Currás, para definir o desenvolvemento dun ámbito tan céntrico e que aparte do tráfico privado que se produce na contorna haberá de dar solución ao movemento diario de 500 autocares, entre entradas e saídas, tendo en conta que a estación de autobuses trasladarase á área ferroviaria para dotar de intermodalidade ao ámbito.
A realización deste estudo atrasou as previsións iniciais de licitación do plan da zona, que Currás anunciaba para fai uns meses. Pero se trata dunha información indispensable para a ordenación do ámbito, afirma o rexedor, quen está á espera da resposta de Madrid sobre cando se abrirá ese concurso, polo que se interesou ante a ministra Ana Pastor na súa recente visita a Santiago. Cando o plan estea resolto haberá que abrir o proceso para a redacción do proxecto específico da futura estación, pois xa se asumiu que non será o seleccionado no concurso de ideas convocado no seu momento e que non se chegou a adxudicar. Búscase un proxecto máis modesto pero que cumpra coas necesidades da cidade.
Pasarela con Pontepedriña
A actuación no ámbito farase en dúas fases. A primeira será para adaptar as vías, as plataformas e parte do actual edificio para cando conclúa o eixo atlántico, no 2014. «Esa primeira fase deberá estar rematada para entón, non 2014 ou 2015», apunta Currás, e suporá un investimento de 13,2 millóns e incluirá unha pasarela peonil de conexión do ámbito con Pontepedriña. A licitación dese proxecto requirirá 1,4 millóns. Se ben aínda sen cuantificar, a segunda fase, a que dará «a foto final» do equipamento intermodal coa estación do AVE e a de autobuses, concluirá «cando chegue ou AVE dá Meseta, previsto para ou 2018», engade o rexedor. O financiamento da instalación ferroviaria asumiraa ADIF -a de autobuses é cousa da Xunta-, aínda que na actuación sobre a contorna «posiblemente tamén teña que intervir ou Concello», di Currás.

No hay comentarios:

Publicar un comentario